چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

عملکرد هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان

بیمه ورزشی 70 الی 80 درصد خدمات درمانی مورد نیاز ورزشکاران را پوشش می دهد

عملکرد هیات پزشکی ورزشی

دکتر دهنایی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: امسال مبلغ بیمه ورزشی افزایش نیافته اما پوشش آن بیشتر شده است و 70 الی 80 درصد خدمات درمانی مورد نیاز ورزشکاران را پوشش می دهد.

به گزارش دفتر زنجان، پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ دکتر صدیقه دهنایی روز دوشنبه 13 آذر ماه طی مصاحبه ای با خبرگزاری های موج رسا و ایرنا گفت: سقف پوشش بیمه ورزشی از 350 میلیون ریال به 650 میلیون ریال افزایش داشته است. وی افزود: همچنین بیمه ورزشی در زمینه غرامت نقص عضو ناشی از سانحه ورزشی تا سقف 1/500/000/000 ریال و غرامت فوت ورزشکار را نیز تا 2/000/000/000 ریال پوشش می دهد.
وی با بیان اینکه این خدمات فقط با پرداخت 700 هزار ریال ارائه می شود، اظهار داشت با اقدامات انجام گرفته در این حوزه، خدمات قابل توجهی به جامعه هدف بویژه به خانواده های با توان مالی کمتر ارائه می شود.
رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان، یکی دیگر از اقدامات مهم هیأت را نظارت بر باشگاه های ورزشی عنوان کرد و گفت: تعداد نظارت باشگاه ها در سال جاری به 300 مورد رسیده است. 
دکتر دهنایی به برگزاری دوره ماساژ ورزشی در خردادماه امسال اشاره کرد و خدمات مرکز درمانی را که شامل حرکات اصلاحی، یوگا، مشاوره روانشناسی و تغذیه می باشد، نام برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.