دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

افزایش قابل توجه آمار بیمه شدگان ورزشی در گیلان

صدور بیمه

واحد صدور بیمه ورزشی که زیرمجموعه کمیته خدمات درمان هیات پزشکی ورزشی است نیز از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مورد تقدیر قرار گرفت.  

‌‎شادرو مسئول  صدور بیمه هیات پزشکی ورزشی این در این خصوص اظهار کرد: به واسطه افزایش قابل قبول آمار بیمه شدگان ورزشی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، باعث شد تا این بخش مورد تقدیر فدراسیون قرار گیرد.

‌‎وی افزود: پس از ریشه کنی کرونا، باشگاه‌های ورزشی از حالت نیمه تعطیل خارج شدند که این امر نیز در افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته تاثیرگزار بود و جمع خاموشی را برای دریافت کارت بیمه ورزشی ترغیب کردیم که تعداد ورزشکاران سازمان یافته گیلان به ۱۳۸ هزار نفر افزایش یافت.
‌‎همچنین برای اولین بار بود که تعداد ورزشکاران بیمه شده گیلانی به این میزان افزایش یافت و در سال گذشته از این نظر جزو ۱۰ استان برتر کشور بودیم و هدف گذاری ما این است که تا رتبه ششم صعود کنیم زیرا جمعیت ۵ استان قابل قیاس با گیلان نیست اما کسب رتبه ششم کشور در خصوص تعداد ورزشکاران سازمان یافته برای گیلان، دور از دسترس نیست.

‌‎وی به تلاش و برنامه ریزی این هیات در خصوص افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته گیلان به حدود ۲۰۰  هزار ورزشکار اشاره و خاطرنشان کرد:  هدف گذاری برای کسب رتبه برتر کشوری است که هر سال بین ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر به تعداد ورزشکاران سازمان یافته در گیلان افزایش یابد تا در پایان چهار سال تعداد ورزشکاران سازمان یافته گیلان بیش از ۲۰۰ هزار ورزشکار افزایش یابد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.