چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

انتخاب دکتر عزیزی به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی زنجان

دکتر مصطفی عزیزی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان شد

مجمع انتخاباتی

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان زنجان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون و با حضور جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد و طی آن دکتر مصطفی عزیزی با کسب اکثریت آرا، رئیس این هیات شد.

مجمع انتخابات هیات پزشکی و ورزشی استان زنجان با حضور دکتر نورزوی، رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.
در این مجمع دکتر مصطفی عزیزی به عنوان تنها کاندیدای ریاست با ۱۱ رای به این سمت انتخاب و جایگزین دکتر صدیقه دهنایی بعد از دو دوره ریاست در این هیات شد.
در این مجمع مهندس سمانه شاددل، دکتر علی اکبر رحیمی و محمدعلی حمزه‌پور برای عضویت در هیات رئیسه در معرض انتخاب اعضا قرار گرفتند که دکتر صدیقه دهنایی با رای اعضای مجمع نایب رئیس شد.
همچنین حسن اسلامی خوش، هم با کسب آرای لازم خزانه‌داری هیات پزشکی و ورزشی استان زنجان شد.
 دکتر مصطفی عزیزی، رئیس جدید هیات پزشکی و ورزشی استان زنجان پیش از برگزاری انتخابات با تاکید بر اهمیت این هیات اظهار کرد: اهمیت هیات زمانی نمایان می‌شود که ورزشکار آسیب دیده باشد.
رئیس هیات پزشکی و ورزشی استان زنجان تلاش برای ارتقای وضعیت این هیات را از برنامه‌های آینده اعلام کرد و افزود: در مورد دوپینگ و استفاده از مواد نیروزا هم که بیشتر در بین جوانان و نوجوانان شیوع دارد هم باید اقداماتی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.