پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

فرارسیدن عید بزرگ مبعث پیامبر رحمت (ص) مبارک ‌باد

.

بیست‌وهفتم رجب، هنگامۀ برانگیخته شدن محبوب‌ترین خلقت خدا و اشرف کائنات، پیام‌آور رحمت و مهربانی، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) مبارک باد.

در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «إقرأ باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و محمد مصطفی (ص) بزرگ‌ترین معجزۀ عالم هستی و مقدمه‌ای برای سعادت بشریت گردید. بعثت حضرت رسول از الطاف بی‌پایان خداوندی بود که جلوه‌های شکوهمندش تا کرانه‌های ناپیدای زمان امتداد یافته است. به شکوه و عظمت پیامبرِ رحمت و به یمن کرامت آن رحمتُ للعالمین، قلب‌ها به تسخیر درآمده و شعله‌های سرکش در دست قدرت او قرار می‌گیرند. پیامبری که تا اعماق تاریخ بر امت‌ها و نشانه‌های بشریت نور روشنایی و فضیلت را گسترانیده و هم اوست که اشرف مخلوقات و سرور کائنات است.

روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران این روز مبارک و آکنده از مهر و صفا را به یکایک مسلمانان جهان و هم‌میهنان عزیز، به‌ویژه خانواده بزرگ دانشگاه شیراز تبریک و شادباش عرض می‌نماید، به امید آنکه با پیروی از راه نورانی و تعالیم انسان‌ساز قرآن و آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام (ص) بیش از پیش با همدلی، وحدت و اخوت، شاهد صلح، مهرورزی، دوستی و تمام ارزش‌هایی که جهان امروز به آن نیاز دارد، باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.