دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

دعوت دکتر یحیی صالح طبری از جامعه ورزش مازندران برای حضور در انتخابات

حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار ملی است

image-20240226123924-1.jpeg

حضور پرشور و با بصیرت ملت ایران در انتخابات یازده اسفند بر اقتدار و قدرت نظام در منطقه و عرصه بین المللی بیش از پیش خواهد افزود.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران ، دکتر یحیی  صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی  مازندران در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری هر چه پرشورتر این رویداد مهم اظهار داشت: توجه به قانون، رعایت اخلاق انتخاباتی و اتخاذ رویکرد امیدآفرین و پرهیز از سیاه‌نمایی مورد توجه همه کسانی باشد که در عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی فعالیت می‌کنند.


دکتر یحیی  صالح طبری در راستای پویش دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات از جامعه ورزشکاران استان مازندران برای خلق حماسه یازدهم اسفندماه دعوت بعمل آورد و افزود: این قشر با جمعیت قابل توجه در حوزه های مختلف نقش ارزنده ای در انتخابات ایفا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه نرفتن پای صندوق‌های رای، نه تنها دل دشمن را شاد می‌کند بلکه ما را در تصمیم‌گیری‌های کلان دخیل نمی‌کند. ما اگر می‌خواهیم مطالبه‌گری کنیم و مساله‌ای را پیگیری کنیم، باید در انتخابات حضور پررنگی داشته باشیم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران  با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از هدر رفتن خون پاک شهدا باید در انتخابات شرکت حد اکثری داشته باشیم اذعان کرد: حضور در انتخابات یعنی راه سعادت را انتخاب کردن و دنبال وسوسه‌های شیطان نرفتن

وی با اشاره به اینکه راهبرد انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب با محوریت مشارکت حداکثری عنوان شده است، بیان داشت: دعوت از دیگران برای حضور در انتخابات وظیفه و تکلیف همه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.