یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

انعقاد تفاهم نامه همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان و هیات پزشکی ورزشی استان

تفاهم نامه

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت استان گیلان؛ جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری های متقابل فی ما بین معاونت تربیت بدنی و سلامت استان و هیئت پزشکی ورزشی استان گیلان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه امیر سراجی معاون تربیت بدنی و سلامت ضمن خیر مقدم و تشکر  از حضور  دکتر صادقی ریاست محترم هیات و دکتر شیرعلی عضو هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی استان در خصوص مسائل مربوط به حوزه تربیت بدنی و سلامت و اهمیت ورزش ایمن برای دانش آموزان، فرهنگیان و مسائل مرتبط مانند آموزش بهداشت، گسترش فرهنگ سلامت، ترویج خدمات پزشکی ورزشی و درمانی مناسب با محوریت جامعه فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان بخشی از ارکان اصلی جامعه مواردی مطرح نمود.

در ادامه  دکترصادقی با بر شمردن اهداف ذاتی فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان مرجع اصلی خدمات پزشکی، درمانی و بیمه‌ای به قهرمانان، ملی‌پوشان، عموم ورزشکاران و اعضای خانواده جامعه ورزش، آمادگی این هیات برای تقویت همکاری های متقابل و ایجاد فضایی مناسب و سالم جهت تربیت نیروی متخصص و خدمتگزار با داشتن سه خصیصه صداقت، تعهد و تخصص و خدمات رسان به آحاد شهروندان بالاخص جامعه بزرگ ورزش آموزش و پرورش استان را اعلام نمود.

در پایان جلسه تفاهم نامه همکاری بین معاونت تربیت بدنی و سلامت استان گیلان و هئیت پزشکی ورزشی استان در راستای اهداف مشترک طرفین منعقد گردید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.