چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

دکتر نوروزی در جلسه شورای مدیران فدراسیون خبرداد؛

فدراسیون پزشکی ورزشی به یاری سیل زدگان سیستان و بلوچستان می شتابد

غلامرضا نوروزی

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک تاکید که این فدراسیون همچون دیگر بلایایی طبیعی که در کنار هموطنان آسیب دیده نقاط مختلف کشور بوده است، این بار نیز به یاری هموطنان سیل زده استان عزیز سیستان و بلوچستان می شتابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در جلسه شورای مدیران این فدراسیون تصریح کرد: وظیفه اسلامی و ملی ما ایجاب می کند در مواقع حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی نظیر زلزله و سیل، به سهم خود در کننار هموطنانمان باشیم و همچنان که در سالیان گذشته این مهم را انجام داده ایم، این بار نیز با توجه به مصائبی که بر مردم گرانقدر استان سیستان و بلوچستان به دنبال وقوع سیل، نازل آمده است، همچون دیگر اقشار ملت و نهادهای مختلف به سهم خود یار و یاور این عزیزان باشیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این خصوص دستورات لازم را به واحدهای مربوطه ستاد مرکزی و همچنین هیات های پزشکی ورزشی استان سیستان و بلوچستان و استان های  همجوار صادر کرد تا به نحو مقتضی و در شان مردم این استان، اقدامات لازم را به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش، در نشست شورای مدیران فدراسیون همچنین کمیته های تخصصی فدراسیون به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و در خصوص تقویم عملیاتی سال آینده همفکری لازم صورت گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.