چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

پیام تسلیت رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان؛

پیام تسلیت رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان در پی درگذشت بانوی رکاب زن لرستانی

آریا ولی نژاد/لرستان

رییس هیات پزشکی ورزشی لرستان در پیامی در گذشت آریانا ولی نژاد ورزشکار لرستانی عضو تیم ملی دوچرخه سواری را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان در متن  پیام تسلیت دکتر سوری در پی درگذشت بانوی دوچرخه سوار لرستانی آمده است: 

از شنیدن خبر فوت بانوی  رکاب‌زن لرستانی، ورزشکار و چهره آینده دار  ورزش لرستان بسیار متاثر شدیم، بدون شک از دست دادن جوانان عزیزی مانند آریانا ولی نژاد که آینده ورزش کشور را رقم می‌زدند سبب اندوه و تاسف کلیه جامعه ورزشی کشور شده است.

اینجانب این حادثه دلخراش و دردناک را به خانواده محترم این بانوی از دست رفته و جامعه ورزشی کشور  به ویژه استان لرستان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و برای مرحومه آرامشی ابدی مسالت دارم.

گفتنی است؛ آریانا ولی‌نژاد، بانوی دوچرخه‌سوار کشور  اهل لرستان  بود که هفته گذشته دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، پس از یک هفته بستری بودن در بیمارستان و به دلیل آسیب‌های وارده، جان خود را از دست داد و از دنیا رفت.

 وی هفته گذشته به دلیل نشت گاز از بخاری و انفجار در منزل، دچار ۷۰ درصد سوختگی و پس از این اتفاق تلخ به علت شدت جراحات از خرم‌آباد  با پیگیری های اداره کل ورزش و حوانان ، هیات پزشکی ورزشی و استاندار لرستان  جهت مداوا به یکی از  بیمارستان های  پیشرفته سوانح  و سوختگی  در اصفهان منتقل شده بود.

ولی‌نژاد در رده سنی زیر 23 سال فعالیت می‌کرد و فروردین 1402 برای نخستین‌بار به‌عنوان تنها نماینده دوچرخه‌سواری ایران عازم کمپ جهانی در کره‌جنوبی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.