سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

افتتاح مرکز تندرستی، سلامت و ورزش جهاد دانشگاهی استان هرمزگان

افتتاح مرکز سلامت و تندرستی جهاد دانشگاهی هرمزگان

مرکز تندرستی ، سلامت و ورزش جهاد دانشگاهی استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران _ آیین افتتاح مرکز تندرستی، سلامت و ورزش جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با حضور احمد زاهری رئیس مرکز جهاد  دانشگاهی استان هرمزگان، مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و دکتر کرامت اله فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان در جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد، زاهری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پس از برگزاری نشستی برای شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های مدیریتی استان هرمزگان با هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه‌های هرمزگان برگزار شد.

وی با ذکر این نکته که در حوزه علوم اجتماعی و روان‌شناختی دچار چالش هستیم، عنوان کرد: نیاز است هیات علمی رشته‌های علوم انسانی به خصوص جامعه شناسی و مدیریت برای حل چالش‌های استان هرمزگان وارد میدان شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، با بیان این نکته که تیم دولت سیزدهم در استان هرمزگان کارگاه سازندگی را ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: اینکه ما چه میزان می‌توانیم در این کارگاه سازندگی نقش ایفا کنیم بستگی به ظرفیت و توان خودمان دارد که باید به صورت جدی مورد تاکید قرار گیرد.

زاهری، با اشاره به توانمندی‌های گسترده جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش و پژوهش، تشریح کرد: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت‌های پژوهشی و روحیه جهادی است که این ظرفیت را برای توسعه استان هرمزگان و حل چالش‌ها به کار گرفته است.

وی، تنوع فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی را بسیار گسترده دانست و مطرح کرد: در مسائل تخصصی مرتبط با حوزه‌های آموزشی و پژوهشی صنعت در حال فعالیت گسترده هستیم و تعامل خوبی میان صنایع و جهاد دانشگاهی برقرار شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.