یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

پیام تسلیت رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران به مناست شهادت حضرت امام علی ( ع )

image-20240331194735-1.jpeg

دکتر یحیی صالح طبری در پیامی شهادت مظلومانه مولی الموحدین امام علی( ع ) را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران : دکتر یحیی صالح طبری در پیامی شهادت مظلومانه مولی الموحدین امام علی( ع ) را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفت .

متن پیام به این شرح است :

بسمه تعالی

دوباره غروب بیست ام ماه مبارک رمضان از راه می رسد و قلوب مسلمین جهان پس از گذشت قرن ها بر سوگ شهادت مظلومانه پدر آسمانی و اسوه گذشت و مردانگی به ماتم می نشیند.

مظهر عدالت آزادگی و جوانمردی با شمشیر آغشته به نفاق و کینه، دار فانی را با طنین " فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَة" وداع می گوید.
"ای روح لیلة القدر، حتی اذا مَطلعِ الفجر" به یقین که رخت بربستن از میان تحجر و جهالت مردمان زمانه، رستگاری عظیمی است و زندگی در میان جور، جفای و بی وفایی بی حد آنان جز درد نمی افزاید.
و حال بار دیگر شهادت مظلومانه این بزرگ مرد تاریخ اسلام با لیالی قدر گره خورده، تا با مدد از یاد ایشان آینه دل را از زنگار گناه و معصیت زیر باران رحمت "انا انزلنا" بشوییم و از فیوضات لیله القدر توشه معرفت و ایمان برگیریم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف خاصه حضرت حق برای مردم ولایتمدار استان مازندران به ویژه ورزشکاران در این ماه پر خیر و برکت، سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت امام  علی ابن ابی طالب(ع) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و سوگواران و شیعیان طریقش، تسلیت عرض نموده و توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.

دکتر یحیی صالح طبری 

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.