چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی مازندران در آستانه روز جهانی قدس

جامعه ورزش مازندران روز قدس پر شور تر از هرسال به میدان خواهند آمد ...

image-20240403110243-1.jpeg

اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی مازندران در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات جدید رژیم صهیونیستی اعلام کردند جامعه ورزش و جوانان و پزشکی ورزشی مازندران روز قدس پر شور تر از هرسال به میدان خواهند آمد ...

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله وحشیانه‌ و تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در خاک سوریه و شهادت فرماندهان جبهه مقاومت که پاک ترین فرزندان این مرز بوم بودند

در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، باری دیگر حقانیت راه انقلاب اسلامی و باطل بودن رژیم جنایتکار صهیونیستی را برای ملت های آزاده جهان اثبات کرد.

این حمله ددمنشانه، درماندگی و استیصال رژیم صهیونیستی را به خوبی در مقابل چشم ملت های جهان به نمایش گذاشت و اینبار پس از جنایات وحشیانه علیه زنان و کودکان فلسطینی در غزه با حمله‌ی غیرقانونی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن مستشاران سرافراز کشورمان، نشان دادند که برای برپایی صلح جهانی راهی جز نابودی این رژیم غاصب وجود ندارد.

گرچه این رژیم جعلی و غاصب در حال غرق شدن در باتلاق غزه و با حمایت‌های آشکار اربابانش به دنبال رهایی از شکست های پی در پی است، ولی اراده‌ی خداوند بر نابودی این ظالمان است و وعده حضرت حق به زودی محقق خواهد شد انشالله.

اما روز قدس که با ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به نمادی برای بیان انزجار آزادیخواهان جهان از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی تبدیل شد، فرصتی خواهد بود تا باری دیگر برای حراست از خون شهدا و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و رهایی ملت ستمدیده فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهیم.

لذا جامعه ورزش  استان مازندران هوشیارتر و پرشور تر از هر سال به میدان می آیند و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، ضمن تأکید بر حقانیت ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، جنایات جدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و همینطور حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.