چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

دکتر نوروزی در مجمع عمومی و سالانه هیات پزشکی ورزشی فارس تاکید کرد؛

تجلیل ویژه از شهرستانهای برتر در زمینه افزایش ورزشکاران سازمان یافته

دکتر نوروزی

دکترغلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع عمومی و سالانه هیات پزشکی ورزشی فارس با اشاره به وجود ۳۷ شهرستان در استان فارس این تعداد شهرستان را یک ظرفیت ویژه دانست که باید از این پتانسیل  به بهترین شکل استفاده شود.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکتر نوروزی با اشاره به سیاست فدراسیون مبنی بر افزایش ورزشکاران سازمان یافته خطاب به روسای هیات های پزشکی ورزشی شهرستانهای استان فارس گفت:از شهرستانی که بتواند در ساماندهی و افزایش قابل قبول ورزشکاران سازمان یافته موفق عمل کند و بهترین عملکرد را داشته باشد توسط فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت ویژه تقدیر می شود.

وی همچنین با اشاره به عملکرد هیات پزشکی ورزشی فارس در ادوار گذشته بیان کرد:این هیات همواره عملکرد مناسبی داشته است اما اوج شکوفایی هیات به زمان تصدی دکتر باشتی بر میگردد تا جایی که در سال های اخیر همواره فارس یکی از دو استان برتر کشور در مجموع فعالیت های خود بوده است.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد:با برگزاری جلسات با مدیرکل ورزش و جوانان باید برای شهرستانها خط مشی تعریف شود و هر شهرستان با توجه به ظرفیت برنامه خاص خود را داشته باشد و فدراسیون نیز در طول سال ۱۴۰۳ یا حضوری و یا وبیناری با شهرستانهای استان فارس  در ارتباط خواهد بود.

دکتر نوروزی بیان کرد: یکی دیگر از نقاط قوت هیات پزشکی ورزشی فارس شفافیت در بحث مالی می باشد که این هیات همیشه به صورت شفاف گزارش های مالی خود را به فدراسیون ارائه می دهد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی توجه ویژه به شهرستانها،برگزاری هر چه بیشتر دوره های آموزشی و ارائه خدمات درمانی بیشتر به ورزشکاران را از جمله نکاتی دانست که در سال ۱۴۰۳ در هیات پزشکی ورزشی فارس به آن توجه ویژه شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.