پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰

دکتر نوروزی در جلسه هیات رئیسه پزشکی ورزشی سمنان تاکید کرد؛

الزام داشتن کارت خدمات درمانی ورزشکاران در باشگاههای ورزشی

گزارش

اولین جلسه هیات رئیسه  سال جاری هیات استان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون، سیدمحمدتقی علوی مدیر ورزش و جوانان استان، دکتر رمضان حیدریان رئیس هیات و دیگر اعضای هیات رئیسه  در محل دفتر هیات استان برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نائب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در جلسه هیات رئیسه استان سمنان  از زحمات دکتر علوی مدیر ورزش و جوانان و دکتر حیدریان رئیس هیات و اعضای هیات رئیسه استان  تشکر نمود، و برگزاری این جلسات را به صورت منظم در دستور کار قرار داد.

دکتر نوروزی توجه و تقدیر از شهرستانهای تابعه، ایجاد و انگیزه برای  عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی، برگزاری دوره های بیشتر آموزشی و ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران را از جمله نکاتی دانست که در سال ۱۴۰۳ باید به آن توجه داشت.

وی  نظارت دقیق و موثر بر اماکن و باشگاه های ورزشی  و الزام به داشتن کارت خدمات درمانی ورزشکاران  را در باشگاهها از دیگر اولویت های سال جاری فدراسیون  اعلام کرد.

همچنین در این جلسه سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان  استان سمنان ضمن تشکر از دکتر نوروزی  و دکتر حیدریان تصریح کرد:آمار امروز هیات پزشکی ورزشی استان سمنان باعث ایجاد انگیزه و قوت قلب ما شدواین چشم انداز خوبی برای جامعه ورزشی استان خواهد بود.

در این جلسه دکتر حیدریان ضمن خوش آمدگویی  و تشکر از حضور دکتر نوروزی و دکتر سید محمد تقی علوی، به ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته و افزایش  ۶/۳۹ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته آن نسبت به سال ۱۴۰۱ ، همچنین تعداد و مبلغ هزینه درمان پرداخت شده به ورزشکاران به تفکیک پرداخت.

در این جلسه  ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان های فدراسیون نیز حضور داشت.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.