سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

پیام تسلیت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان شهید رئیس‌جمهور

شهادت دکتر رئیسی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی با انتشار پیامی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا  (الأحزاب/۲۳)

خادم الرضا(ع) در سالروز ولادت حضرتش به دیار حق شتافت.

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.
رئیس محبوب جمهوری اسلامی  ایران ، این مجاهد خستگی‌ناپذیر عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران نمود و در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد تا به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
اینجانب شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ، حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی ، مالک رحمتی استاندار فقید و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء الله را برای این شهیدان والامقام از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.