یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی فارس:

باید آموزش را سرلوحه تمامی برنامه ها قرار دهیم

محمدزاده

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس گفت: شرایط بسیار خوبی فراهم شده تا اساتید، همکاران و دوستان در کنار همدیگر قرار گرفته و هرچه بهتر به ارائه خدمات به ورزشکاران بپردازند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی فارس، دکتر محمدزاده با اشاره به اینکه فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی سرلوحه فعالیت هیات است، تصریح کرد : در تمامی برنامه های اجرایی که برای ورزشگاران صورت می گیرد قطعا نباید از بحث آموزش غافل باشیم و باید آن را سرلوحه تمام برنامه و کارها قرار دهیم.به طور کلی ایجاد فرهنگ و آموزش های لازم به ورزشکاران قطعا لازم و جهت پیشگیری از آسیب های ورزشی مثمر ثمر خواهد بود.



دکتر محمدزاده با اشاره به اینکه یکی از شاخص های بسیار مهم توسعه یافتگی جامعه بحث سلامت است و با فعالیت های ورزشی که یکی از اقدامات ایجاد سلامتی در جامعه است، تصریح کرد: نیاز است که با برنامه ریزی مناسب و کارآمد سلامت خود ورزشکاران را در اولویت قرار دهیم.



 وی در پایان با بیان اینکه در حوزه آموزش و تحقیقات با همفکری برنامه های خوبی را به سرپرست هیات پیشنهاد داده ایم، افزود: یکی از برنامه های را که سایر اعضا به آن نظر مثبت داشته انتشار یک فصلنامه پزشکی ورزشی پر محتوا جهت رشد جامعه ورزشی بوده که به انتشار آن اعضا فعالیت خود را آغاز کرده اند.