چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

حضور رییس و مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی در تشییع زنده یاد عطاء الله بهمنش

تشییع عطا بهمنش

مراسم تشییع زنده یاد عطالله بهمنش پیشکسوت ورزش و رسانه در شرایطی برگزار شد که دکتر غلامرضا نوروزی ، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ، به همراه شماری از مدیران و کارکنان این فدراسیون در این مراسم حضور داشتند.

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که دقایقی قبل در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، جامعه ورزش کشور با پیکر این پیشکسوت خوشنام ورزش و رسانه های ورزشی کشور وداع کرد.

 زنده یاد عطالله بهمنشاز قدیمی‌ترین و سرشناس‌ترین گزارشگران ورزشی ایران بود. وی نخستین گزارشگری زنده ورزشی در ایران از رادیو را در سال ۱۳۳۷ برای رقابت دو و میدانی میان تیم ملی ایران و عراق از صدای ایران انجام داد.

بهمنش چندین دوره قهرمان دو و میدانی تهران در رشته‌های نیمه استقامت، دفاع راست تیم فوتبال بانک ملی بوده و در رشته‌های تنیس و کوهنوردی نیز فعالیت کرده است. البته مهمترین علاقه و بیشترین فعالیت بهمنش در زمینه ورزش کشتی بوده است و او پنج سال دبیر و نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران بود.

وی در ساعات پایانی روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ مقارن با دوم ژوئیه - روز جهانی ورزشی نویسان- در ۹۴ سالگی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بانک ملی تهران درگذشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.