دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

دکتر نوروزی با اشاره به سه افتتاح همزمان:

شاهد شکوفایی پزشکی ورزشی اصفهان در همه زمینه ها هستیم

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی اصفهان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: برای تجهیز کلینیک فیزیوتراپی و آکادمی علوم ورزشی در راستای ارائه خدمات پزشکی و ورزشی به جامعه ورزشی استان است و در راستای تجهیز و تکمیل این مراکز در کنار هیات خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیما تهران-یاسوج و آرزوی صبر برای خانوده بازماندگان این حادثه اظهار کرد: برنامه‌های خوبی در هیات پزشکی ورزشی اصفهان صورت گرفته و شاهد شکوفایی این هیات در تمامی زمینه‌ها هستیم به عنوان مثال از نکات مورد توجه افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان‌یافته استان اصفهان است. از ابتدای سال تا کنون شاهد افزایش 20 درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این استان هستیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص افتتاح کلینیک فیزیوتراپی و آکادمی علوم ورزشی استان اصفهان تاکید کرد: افتتاح کلینیک فیزیوتراپی و آکادمی علوم ورزشی در راستای ارائه خدمات پزشکی و ورزشی به جامعه ورزشی استان است و در راستای تجهیز و تکمیل این مراکز در کنار هیات استان خواهیم بود تا خدمات ارائه شده به ورزشکاران در سطح بالایی باشد.

دکتر نوروزی در پایان به تشویق هیات‌های برتر اشاره کرد و گفت: به شهرهایی که فعالیت‌های خوبی انجام دهند پاداش تعلق می‌گیرد. به شدت به دنبال توانمندسازی استان‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به ورزشکاران هستیم تا مراجعه به تهران کم‌تر شود، چرا که در توان ما نیست همه شهرستان‌های کشور را به کلینیک ورزشی مجهز کنیم، اما برنامه داریم در مراکز استان‌ها این اتفاق را رقم بزنیم.

مدیریت کلینیک استعدادیابی برعهده هیات پزشکی ورزشی

همچنین  محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:: بعد از برگزاری انتخابات هیات پزشکی ورزشی اتفاقات خوبی در این هیات رخ داد. از افرادی که منتخب مجمع می‌شوند انتظار می‌رود که سریع تر از گذشته مسیر پیشرفت را طی کنند. باعث افتخار و مباهات است که هیات پزشکی ورزشی در این مسیر قرار دارد.

وی با تاکید بر این که یکی از وظایف هیات پزشکی ورزشی توسعه علمی ورزش است، گفت: کلینیک بسیار خوبی برای استعدادیابی تأسیس شده است و بهترین هیاتی که می‌توانست سرپرستی این کلینیک را برعهده بگیرد هیات پزشکی ورزشی بود. در خصوص کلینیک ورزشی وفیزیوتراپی اگر هزینه‌های درستی در امر ورزش انجام شود مصدومیت‌ها کم‌تر می‌شود والبته در صورت تجهیز این مکان به وسلیل مورد نیاز بهتر می‌توانیم ورزشکاران مصدوم را در اصفهان سرویس دهی کنیم که این مساله علاوه بر درآمد زایی بالا برای هیات از اتلاف زمان و سرعت بخشیدن به روند درمانی ورزشکاران اصفهانی بسیار مؤثر خواهد بود.

به دنبال ارائه خدمات متفاوت و پیشرفته

در ادامه دکتر احمد باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: با افتتاح کلینیک و فیزیوتراپی به دنبال توسعه بیشتر این بخش هستیم تا در حوزه خدمات بی‌نیاز از تهران شویم و سعی کردیم خدمات به مصدومان را بهبود ببخشیم. طی تعاملاتی که با هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان داشتیم توسعه خوبی را در هیات پزشکی شاهد هستیم.

وی افزود: امسال در بخش سشاماندهی ورزشکاران رشد خوبی داشته‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال تعداد ورزشکاران سازمان یافته به 300 هزار نفر برسد که جهش بسیار خوبی در این حوزه ایجاد شده است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی اصفهان با اشاره به افتتاح کلینیک وفیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با افتتاح کلینیک و فیزیوتراپی به دنبال توسعه بیشتر این بخش هستیم تا در حوزه خدمات بی‌نیاز از تهران شویم. سعی کردیم خدمات به مصدومان را بهبود ببخشیم و تلاش می‌کنیم مدت انتظار پرداخت مصدومان را به حداقل برسانیم.

دکتر باقری‌مقدم ادامه داد: آکادمی علوم ورزشی لوافان به همت خیر ورزشی به جامعه ورزشی و بخش علمی ورزش استان تقدیم شده که با توجه به نیاز استان این ساختمان در اختیار هیات پزشکی ورزشی قرار گرفت و می‌خواهیم خدمات متفاوت و پیشرفته در آن محل انجام دهیم.

وی تاکید کرد: کلینیک و آکادمی ورزشی نیازمند تجهیز و توسعه شایسته است و از فدراسیون درخواست کمک مالی برای رسیدن به اهداف مورد نظر داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.