جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

دکتر حاکمی:

بانوان مدال آور در مراکز استانی نیز خدمات دریافت می کنند

مشهد

نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی و ورزشی گفت: با افزایش فعالیت و برنامه‌های هیات‌های استانی سطح فعالیت‌ها در حوزه بانوان گسترش می یابد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی و ورزشی خراسان رضوی،دکتر لاله حاکمی در نشست سالانه نواب رئیس هیات‌های پزشکی و ورزشی سراسر کشور ، اظهار کرد: بر اساس وظایف کاری در هیات‌های استان با تمامی هیات‌های ورزشی دیگر ارتباط داریم که در این زمینه باید از تمامی نواب رئیس هیات‌های استانی تشکر کنم که با صبر و حوصله در راستای توسعه ورزش و سلامت ورزشکاران در مسیر تعامل و هماهنگی گام بر می‌دارند.
وی افزود: خراسان رضوی همواره در برنامه‌های نقش ویژه‌ای داشته و با این میزبانی ، فرصتی را برای بحث و همفکری نواب رئیس  فراهم آورد. هدف از برگزاری این جلسات بررسی عملکرد و برنامه ریزی برای برنامه‌های سال آینده است.
دکتر حاکمی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود هر استان برنامه‌ای اجرایی برای سال 97 در سطح استان داشته باشد ما هم در فدراسیون قطعا از طرح‌های برتر برای اجرا در سطح ملی حمایت خواهیم کرد. برنامه تا سال 1400 حضور حداکثری بانوان و خانواده‌ها در حوزه ‌های قهرمانی و بانوان است که همراه با سلامت و ایمنی خواهد بود.
نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی در حوزه بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا از این طریق می‌توان آگاهی بانوان نسبت به سلامت خود افزایش داد و نقش ورزش را در این حوزه برای آنها نمایان شود.
وی تصریح کرد: توجه ویژه‌ ما در سال‌های آینده بر حوزه ارتقا آگاهی بانوان در مناطق کم برخوردار خواهد بود لذا آموزش باید در استان به صورت ویژه دنبال شود. قطعا اگر بتوانیم در حوزه بانوان آموزش‌های مناسبی را ارائه کنیم ، می‌شود برای ورود بیشتر بانوان به ورزش به خصوص در مناطق کم برخوردار برنامه ریزی کرد.
دکتر حاکمی ادامه داد: همه می‌دانیم در تمامی استان‌ها ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد و لازم است تا در راستای تمرکز زدایی از تهران و توانمندی استان‌ها لازم است تا از تمامی ظرفیت‎‌ها و پتانسیل‌های استانی استفاده شود.
نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: باید تلاش کنیم که در حوزه بانوان مانند حوزه آقایان تفاهم نامه‌هایی به صورت استانی و کشوری با سایر ارگان‌ها امضا شود و از ظرفیت و فضای دیگر نهادها هم برای گسترش فعالیت‌ها استفاده کنیم.
دکتر حاکمی تصریح کرد: نواب رئیس هیات‌های پزشکی و ورزشی استان‌ها باید با بانوان ورزشکار به خصوص بانوان مدال آور و افتخار آفرین در ارتباط باشند و برای ارائه خدمت‌های مورد نیاز این عزیزان اقدام کنند. همچنین مسابقات ورزشی بانوان هم باید در حوزه مربوطه با هماهنگی نواب رئیس افدامات پزشکی و ورزشی انجام شود.
وی تاکید کرد:همه استان‌ها باید به بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه بانوان توجه داشته باشند و همچنین نقش نظارتی نباید فراموش شود و از تمامی کمیته‌ها و هیات‌های ورزشی باید مطالبان بانوان توسط نواب رئیس پیگیری شود.
نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی و ورزشی یادآور شد: باید توجه داشته باشیم که فقط به دنبال آمار و عملکرد نباشیم حوزه فعالیت ما حوزه‌ تاثیر گذار و اثر بخش در جامعه است که امیدوارم برنامه‌های عملیاتی و اجرایی استان‌ها بتواند برای بانوان ورزشکار موفقیت آفرین باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.