یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

به متظور بررسی شرایط همکاری انجام شد؛

بازدید مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی از بیمارستان های اختر و شهید مدرس

بازدید مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی از بیمارستان های اختر و شهید مدرس
به دنبال اعلام آمادگی مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی اختر و شهید مدرس تهران برای همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی و حضور روسای این دو مرکز در فدراسیون پزشکی ورزشی، مسئولان فدراسیون ظهر روز یکشنبه از امکانات این دو مرکز درمانی بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون، دکتر سعید کاظمی، عضو هیات رئیسه، دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس کمیته درمان، دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی و دکتر عبدوستی مسئول امور قراردادهای فدراسیون پزشکی ورزشی ابتدا در بیمارستان اختر حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان طی نشستی با دکتر سید محمد قریشی، رئیس مرکز  پزشکی، آموزشی و درمانی اختر شرایط همکاری مجدد با این مرکز را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
دکتر قریشی در این دیدار آمادگی بیمارستان اختر را برای ارائه مطلوب خدمات به ورزشکاران از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد و مقرر شد در این باره پس از بررسی های دقیق کارشناسی و حقوقی شیوه همکاری بررسی شود.
دکتر خلیلیان نیز با اشاره به سابقه دیرین همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی با بیمارستان اختر و توانمندی و اعتبار ملی و بین المللی فدراسیون پزشکی ورزشی و متخصصان این فدراسیون، ابراز امیدواری کرد همکاری های متنوع و متقابل با اولویت درمان بین این فدراسیون و بیمارستان اختر مجددا از سر گرفته شود.
بر اساس این گزارش، مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی امروز همچنین از بیمارستان شهید مدرس بازدید کردند و در این بازدید دکتر ناصر ملک پور رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید مدرس بار دیگر آمادگی خود را برای همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد و مقرر شد پس از بررسی در این خصوص نیز تصمیم گیری شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.