چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

بازرسی نامحسوس از باشگاه های ورزشی گچساران  

نظارت بر باشگاه ها

به منظور نظارت بر عدم توزیع و عرضه مکمل ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از باشگاه های شهرستان گچساران به طور نامحسوس و سر زده بازرسی شد.

 رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان گچساران گفت: باشگاه ها حق عرضه هیچ گونه مکملی را ندارند و مکمل ها باید از سوی پزشک متخصص و از   داروخانه های معتبر تهیه شود.

محبوبه عسکری رئیس هیات پزشکی ورزشی و مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی گچساران افزود: به همین منظور دیروز مسئولان واحد نظارت بر فرآوردهای طبیعی و مکمل های معاونت غذا و دارو استان و هیات پزشکی ورزشی شهرستان به طور نامحسوس و سرزده از باشگاه های ورزشی گچساران بازرسی کردند.

محبوبه عسکری ادامه داد: بازرسی از باشگاه های مذکور برای نظارت بر عدم توزیع و عرضه مکمل ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفت و موارد تخلف صورتجلسه شد. نتایج بازرسی صورت گرفته متعاقبا به اطلاع اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان و هیات پزشکی ورزشی استان خواهد رسید.

رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان با بیان این که در موضوع بازرسی ها و تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در باشگاه های ورزشی جدی هستیم، گفت: بازرسی از اماکن ورزشی بخش خصوصی و دولتی در بخش آقایان و بانوان توسط هیات پزشکی ورزشی و معاونت دارو و غذا شهرستان و استان در حال انجام است و ازشهروندان می خواهیم هرگونه تخلف در باشگاه های ورزشی رابه شماره تلفن ۳۲۲۲۲۰۱۸ اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.