دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

نهایی شدن طرح باشگاه های ایمن در جلسه مشترک فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت بهداشت

وزارت بهداشت

جلسه مشترک فدراسیون پزشکی ورزشی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون و مهندس محسن فرهادی، معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت در محل این وزارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که پیرو مصوبه چهل و پنجمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد، نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، خانم مهندس فرساد از وزارت بهداشت، دکتر لاله حاکمی، دکتر فرهاد مرادی شهپر و دکتر رضا سعیدی از فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشتند  و طی آن در خصوص نهایی کردن دستورالعمل باشگاه های ایمن بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد پس از تایید نهایی و امضای معاونین وزارت بهداشت و ورزش و جوانان، ابلاغ و عملیاتی شود.

در این جلسه همچنین درخصوص بازنگری، اصلاح و به روزرسانی پروتکل های بهداشتی برخی رشته های مختلف ورزشی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد این مهم نیز انجام پذیرد.

سومین سرفصل این جلسه به وضعیت ورزش در گروه بندی های مشاغل وزارت بهداشت اختصاص داشت و مقرر شد پیشنهاد فدراسیون پزشکی ورزشی برای رشته های مختلف ورزشی با توجه به شرایط و ویژگی های هر رشته به وزارت بهداشت ارائه و پس از از نهایی شدن این مهم در جدول مشاغل لحاظ گردد.

  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.