یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

حمایت رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از وزیر ورزش و جوانان

دکتر نوروزی:موفقیت های ورزش در دولت سیزدهم کم نظیر است/ اقدام غربی ها خدشه ای بر اعتبار و عملکرد دکتر سجادی وارد نمی کند

بازدید دکتر سجادی و دکتر نوروزی ازاردوی تیم ملی بسکتبال

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک عملکرد دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را در ابعاد مختلف ورزش کشور اعم از مدیریت ورزش قهرمانی و حرفه ای، ورزش همگانی، حوزه جوانان، فرهنگی، توسعه زیر ساخت ها و... ستودنی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی اظهار داشت: به گواه آمار و رقام و شاخص های مدیریتی، ورزش در دولت جهادی سیزدهم و مدیریت یک قهرمان نامدار و تحصیلکرده در وزارت ورزش و جونان، موفقیت های کم نظیری کسب نموده و بی تردید هدایت راهبردی دکتر سجادی در این موفقیت ها بی نظیر بوده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به موفقیت های حاصله این فدراسیون در دولت سیزدهم از جمله در زمینه ساماندهی ورزشکاران، ارائه خدمات به قهرمانان و ورزشکاران و حمایت از تیم های ملی خاطرنشان کرد: همان طور که در دیگر بخش ها، مقام عالی وزارت و معاونان مربوطه به بهترین شکل حمایت و نظارت لازم را بر مجموعه فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها دارند در زمینه موفقیت های پزشکی ورزشی نیز این حمایت ها و هدایت های وزارت بسیار ملموس و شایسته قدردانی است.

دکتر نوروزی در خصوص قرارگرفتن نام دکتر سجادی در لیست تحریم کشورهای غربی، تصریح کرد: همان طور که در دیگر عرصه ها، سلاح تحریم نتوانست خدشه ای بر عزم و اراده ملت ایران برای پیشرفت وارد نماید این امر در ورزش نیز بلااثر بوده و پیش از هر چیز همگان می دانند قهرمانان و پهلوانانی تحصیلکرد از جنس دکتر سجادی در دل مردم ایران اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.