سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

دکتر نوروزی در دیدار رحیمی:

تعامل هدفمند با بخش های مختلف ورزش کشور را به عنوان یک ضرورت پیگیری می کنیم

صابر رحیمی

صابر رحیمی، سرپرست مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش وزارت ورزش و جوانان، با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکتر نوروزی در این دیدار با اشاره به خدمات گسترده فدراسیون پزشکی ورزشی به جامعه ورزشی کشور، تصریح کرد: پیشبرد اهداف کلان ورزش کشور در زمینه پزشکی ورزشی رویکرد اصلی فدراسیون است و در این رابطه تعامل و همراهی با بخش های مختلف بدنه ورزش کشور را در چارچوب قوانین و مقررات، به عنوان یک ضرورت دنبال می کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به تلاش هیات های استانی پزشکی ورزشی برای ارائه بهترین خدمات به ورزشکاران سراسر کشور، خاطرنشان کرد: همکاران ما در سراسر کشور با انسجام و تمام توان در جهت نیل به این اهداف تلاش می کنند و خوشبختانه همکاران ادارات کل ورزش و جوانان حمایت و همراهی بسیار خوبی با پزشکی ورزشی دارند.

در این دیدار صابر رحیمی ضمن تمجید از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به بررسی زمینه های کاری مشترک مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون های مختلف پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.