شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

برگزاری جلسه هیئت رییسه پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی

قوام

آخرین جلسه سال جاری هیات رییسه پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر یونس قوام لاله سرپرست هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی ؛ این جلسه با حضور دکتر یونس قوام لاله سرپرست هیئت، دکتر زهرا طباطبایی، دکتر رضا یونس پور، ابراهیم امینی فر دبیر هیات و دکتر علیرضا هادی رییس سابق هیات برگزار شد.

در این جلسه دکتر یونس قوام لاله ضمن خیر مقدم به اعضا با تاکید بر تقویت بیش از پیش سخت افزاری هیات گفت: با توجه به پتانسیل بالای ساختمان هیئت پزشکی ورزشی و مکان ایده آل آن امیدوارم با اهتمام هیات رییسه بتوانیم با ترمیم و بازسازی آن خدمات بیشتری به ورزشکاران استان و مردم ارائه بدهیم.

وی اظهار داشت: با تقویت کار تیمی امیدوارم  با برگزاری کلاسهای آموزشی مرتبط در سال آینده بتوانیم چالش های پیش روی را برداشته و بر درآمدزایی هیات پزشکی ورزشی نیزبیفزاییم.

دکتر علیرضا هادی رییس سابق هیات پزشکی ورزشی استان نیز ضمن ابراز خرسندی از اینکه سکان هدایت هیات به پزشکی توانمند، ورزشی  و اجرایی سپرده شده است، ابراز داشت: سالهای زیادی را در خدمت جامعه ورزشی بوده ام و یکی از دغدغه های اصلی من این بود که بعد از رفتنم چه کسی این هیات را هدایت خواهد کرد که بحمدالله با حضور دکتر قوام این دغدغه ام برطرف شد.

وی ادامه داد: در همه این سالها شفاقیت مالی از اهم موضوعات بود که خدا را شکر با فعالیت خالصانه نیروهای پاکدست هیئت این موضوع محقق گردید و یکی از هیات هایی هستیم که هیچ بدهی نداریم.

شایان ذکر است در این جلسه اهداف هیات در سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن امضای صورتجلسه ای تصمیمات نهایی در این خصوص گرفته شد همچنین از از حمات دکتر هادی نیز تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.