یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

در بازدید دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ازهیئت  آذربایجان شرقی عنوان شد؛

آذربایجان شرقی دارای پتانسیلهای بزرگی است

قوام

دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن ابراز خرسندی از خدمات شایسته هیئت آذربایجان شرقی به ورزشکاران اظهار داشت: این هیئت دارای زیرساختها و پتانسیلهای سخت افزاری و نرم افزاری بالایی است.

دبیر و مسئول امور استان های فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در محل هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات این هیات قرار گرفت و از امکانات این هیئت بازدید کرد.

دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن ابراز خرسندی از خدمات شایسته هیئت آذربایجان شرقی به ورزشکاران اظهار داشت: این هیئت دارای زیرساختها و پتانسیلهای سخت افزاری و نرم افزاری بالایی است که حاصل زحمات روسای قبلی و تلاش مجدانه سرپرست فعلی هیئت می باشد که امیدواریم با  بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد این خدمات به ورزشکاران استان بیش از پیش افزایش یابد.
وی همچنین مناسب سازی زیرساختها در شهرستانهای استان را نیز از ضروریتهای اهداف این فدراسیون بر شمرد و گفت: توسعه نیروی انسانی در شهرستانها و تمرکز زدایی می بایست در دستور کار هیئتهای استانی قرار گیرد تا شهرستانها نیز بتوانند با وابسطه گی حداقلی بر روی پای خود ایستاده و به ورزشکاران شهر خود خدماترسانی نمایند.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: بکار گیری از افراد متخصص و کار آمد در راس کمیته های هیئت می تواند کمک شایانی برای رسیدن به اهداف عالیه فدراسیون نماید.
ناصر اشکانی مسئول امور استان های فدراسیون نیز در این بازدید اظهار داشت: تقویت ساختار جدید هیئت با بکار گیری نیروهای متخصص جدید و تعیین مسئولین فعال کمیته، بروزرسانی امکانات و تجهیزات و نوسازی ساختمان هیئت پزشکی ورزشی استان باید در دستور کار قرار هیئت آذربایجان شرقی  قرارگیرد.
وی تصریح کرد: برگزاری جلسات هیئت رییسه به صورت منظم و گزارش مالی شفاف در این جلسات نیز می تواند روند رو به رشد خدمات این هیئت را تسریع سازد.
شایان ذکر است پس از بازدید از امکانات، مرکز فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی،دکتر یونس قوام لاله سرپرست هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی طی جلسه ای گزارشی از  عملکرد و برنامه های هیات را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.