پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

دکتر نوروزی در پی دستور کیومرث هاشمی به فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد:

رفع کامل دغدغه‌های سرپرست وزارت ورزش در مورد مسائل پزشکی پیشکسوتان ورزش کشور/ روند درمانی «استاد زمانی»  به طور کامل از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیری می‌شود

تجلیل دکتر نوروزی از سادات فدراسیون پزشکی ورزشی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در پی دستور سرپرست وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون مبنی بر کمک به ادامه درمان استاد زمانی، تاکید کرد: رفع کامل دغدغه‌های سرپرست وزارت ورزش در بخش ارائه خدمات درمانی و پزشکی به پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران کشور در دستورکار فدراسیون پزشکی ورزشی قرار دارد.

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی؛ رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک پس از دستور کیومرث هاشمی؛ سرپرست وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون برای کمک به ادامه درمان استاد زمانی، اظهار کرد: با توجه به دغدغه های ارزشمند سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حوزه مسائل درمانی پیشکسوتان ورزش کشور، فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای رفع کامل این دغدغه، اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: به طور حتم دستور سرپرست وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با کمک به ادامه درمان استاد زمانی به طور کامل اجرا خواهد شد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه فدراسیون متبوعش همواره در حوزه خدمات پزشکی و درمانی، یار و یاور پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران این مرز و بوم است، بیان کرد: هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای اجرای کامل رسالت های خود، بهترین خدمات را به جامعه ورزش کشور ارائه خواهد کرد.

دستور سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای کمک به ادامه درمان استاد زمانی

باید خاطرنشان کرد امروز کیومرث هاشمی؛ سرپرست وزارت ورزش و جوانان از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال که به دلیل بیماری بستری است، عیادت کرد؛ هاشمی در این دیدار پس از دریافت گزارش وضعیت بیماری استاد زمانی از زبان همسرش به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد برای ادامه درمان او تمامی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

در این دیدار هاشمی با اشاره به خدمات محسن زمانی به ورزش کشور، رسیدگی وضعیت پیشکسوتان را از جمله وظایف اصلی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و به همسر زمانی گفت: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی برای ادامه درمان استاد زمانی در کنار او حضور خواهند داشت.

‌دکتر بنی جمالی؛ رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران نیز که در این دیدار حضور داشت، مقدمات پیگیری وضعیت درمان این پیشکسوت را با هماهنگی خانواده او فراهم کرد. گفتنی است دکتر غلامرضا نوروزی؛ رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به عضویت در کمیته پزشکی والیبال آسیا هم اکنون در ارومیه حضور دارد و به همین دلیل، امکان همراهی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در بازدید از استاد زمانی را نداشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.