یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خبر داد؛

پوشش پزشکی المپیاد دانشجویان دانشگاه های فنی کشور توسط هیئت پزشکی ورزشی استان

دکتر قوام لاله

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی گفت: برای جلوگیری از آسیبهای ورزشی جدی و خدمات دهی پزشکی به دانشجویان ورزشکار در این المپیاد حضور فعال خواهیم داشت.

دکتر یونس قوام لاله افزود: در راستای شعار حمایت از ورزش همگانی و پشتیبانی ورزش قهرمانی هیئت پزشکی ورزشی استان المپیاد دانشجویان را تحت پوشش قرار داده است تا به ورزشکاران آسیب دیده خدمات پزشکی ارائه نماید.

وی اظهار داشت: این المپیاد در ۹ رشته ورزشی: فوتبال، والیبال، تکواندو،کاراته،بدمینتون،شنا،تنیس روی میز،تیراندازی و دو و میدانی با میزبانی تبریز و مشارکت هیئت پزشکی ورزشی استان برگزار می گردد.

دکتر قوام از حضور  ۵۰۱ ورزشکار دختر و ۶۴۸ ورزشکار پسر در این المپیاد خبر داد و گفت: پوشش پزشکی این مسابقات با بیش از هزار نفر ورزشکار زن ومرد و تنوع رشته های ورزشی حاکی از آمادگی این هیئت برای مشارکت در مسابقات، رویدادها و المپادهای بزرگ ورزشی است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد انشاا... شاهد مصدومیتهای اساسی در این مسابقات نباشیم و ورزشکاران در بهترین دوران زندگی خود با رقابت سالم تا سالها خاطرات خوشی از این المپیاد  در یاد داشته و از آن به نیکی یاد کنند.

شایان ذکر است: این المپیاد برای اولین بار است که  یک استان میزبانی دختران و  پسران دانشجو را همزمان برعهده دارد.

همچنین این المپیاد از تاریخ ۲۸ مردادماه آغاز خواهد شد و در یازدهم شهریورماه به پایان خواهد رسید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.