شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

قدردانی دکتر اردیبهشت از مدعوین و کادر اجرایی مراسم تجلیل از پیشکسوتان پزشکی ورزشی و روز پزشک

مراسم تجلیل از پیشکسوتان پزشکی ورزشی

به دنبال برگزاری باشکوه مراسم تجلیل از بزرگان، نخبگان و پیشکسوتان چهار دهه فدراسیون پزشکی وررزشی و روز پزشک، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از مدعوین و کادر اجرایی مراسم قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر اردیبهشت در این خصوص اظهار کرد:با توجه به برگزاری موفق این مراسم که به مناسبت روز پزشک و به دلیل تراکم برنامه های کاری فدراسیون با اندکی تاخیر عصر روز جمعه برگزار شد، جا دارد به سهم خودم از ریاست محترم فدراسیون بابت تاکید ویژه در جهت برگزاری مراسم، پیشکسوتان و مفاخر فدراسیون پزشکی ورزشی، همکاران و به طور کلی تمام مدعوینی که در روز تعطیل در این مراسم حضور یافتند، صمیمانه قدردانی نمایم.

وی افزود:هر چند سعادت نصیب ما نشد که در خدمت تمام مدعوین عزیز باشیم و تنی چند از ایشان به دلیل کهولت سن، مسافرت خارج از کشور و درگیری شغلی امکان حضور در مراسم را نیافتند اما از این بزرگواران نیز تقدیر و تشکر می نماییم و آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه اعضای خانواده معزز پزشکی ورزشی داریم.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: همچنین جا دارد از کادر اجرایی مراسم که بیش از یک هفته با همه وجود و با عشق تکریم پیشکسوتان ارجمندمان تلاش نمودند، قدردانی می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.