یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

دکتر نوروزی: هاشمی با تعهد و تجربه بالا می‌تواند ناجی ورزش کشور باشد

غلامرضا نوروزی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه کیومرث هاشمی از تعهد و تجربه بالایی در ورزش کشور برخوردار است، گفت: هاشمی می‌تواند ناجی ورزش کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مورد معرفی کیومرث هاشمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش جوانان به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باید از رییس جمهور محترم به دلیل اعتماد مجدد به ورزشی‌ها به ویژه آقای هاشمی قدردانی کرد.

وی ادامه داد: کیومرث هاشمی با تعهد و تجربه بالایی که در قسمت‌های مختلف ورزش کشور دارد و همچنین استقبال بی نظیر از سوی پیشکسوتان و کارشناسان ورزش می‌تواند ناجی ورزش کشور باشد.

نایب رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه هاشمی به مسائل اخلاقی پایبند است و ارزش‌های اخلاقی برای وی در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جد درخواست می‌کنیم در برهه زمانی حساس کنونی قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو و یکسال مانده به المپیک پاریس با رای بالا اعتماد خود را به کیومرث هاشمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان نشان دهند و شرایط را برای موفقیت هرچه بیشتر و بهتر ورزش کشور فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.