سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

دکتر قوام:

از هیچ کوششی برای سلامت شهروندان دریغ نخواهیم کرد

یونس قوام لاله

رئیس هیئت آذربایجان شرقی گفت: با بکار گیری پزشکان، کارشناسان و روانشناسان مجرب تمام تلاش خود را برای بهبود سطح سلامت شهروندان عزیزمان بکار خواهیم بست.

دکتر یونس قوام لاله افزود: اقدامات موثری در خصوص ارتقا سلامت شهروندان انجام شده است که همینجا لازم است از مساعدتهای فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر نمایم.

وی تصریح کرد: هیئت پزشکی ورزشی استان با بهره گیری از پزشکان حاذق و روانشناسان مجرب و کارشناسان با تجربه در نظر دارد با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تبریز برای ارائه خدمات پزشکی رایگان در نقاط مختلف شهر اقدام نماید.

دکتر قوام اظهار داشت:بیماریهای قابل پیشگیری از جمله دیابت و فشارخون و همچنین مشکلات عضلانی و اسکلتی از جمله مواردی است که بسیار حائز اهمیت بوده و به همین خاطر در اولویت کاری خدمات ماست.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان تاکید کرد: این مجموعه غربالگری دیابت و فشارخون را بطور گسترده در نقاط هدف از جمله دستگاههای دولتی و محلات پرتراکم و کم برخوردار با استقرار اکیپ پزشکی و درمانی و بکارگیری اتوبوس سیار کلینیکی اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات غربالگری اختلالات عضلانی و آموزش کمک های اولیه و مشاوره های تغذیه و روانشناسی و علی الخصوص آموزش احیا قلبی و ریوی که درشرایط کنونی بخاطر نحوه زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است از برنامه های دیگر این طرح می باشد.

دکتر قوام در پایان اضافه کرد: استارت این کار روز پنجشنبه و در محل ائل گلی تبریز خواهد بود که امیدواریم با استقبال همشهریان مواجه گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.