پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش؛

ارائه خدمات رایگان به ۳۱۷ نفر در ایستگاه ورزشگاه آزادی/ بازدید مسئولان بلندپایه ورزش از غرفه هیات پزشکی ورزشی تهران

ایستگاه رایگان تندرستی هیات پزشکی ورزشی استان تهران

جشنواره ماراتن شهری در شرایطی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که هیات پزشکی ورزشی استان تهران با برپایی غرفه در این جشنواره به ۳۱۷ نفر از شرکت کنندگان در قالب پنجمین طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی خدمات ارائه داد.
به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این جسنواره که "ماراتان شهری" نام داشت در بخش‌های دو شهری ۵ کیلومتر، مسابقه دو کودکان، جشنواره بزرگ ورزش همگانی، جشنواره بادبادک‌ها و همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار شد.

همچنین در مجموعه ورزشی آزادی مراسم‌های مختلفی در راستای ترویج ورزش همگانی برگزار شد و غرفه‌های مختلفی برای این مساله در نظر گرفته شد.

در این مراسم سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی و علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند و از غرفه هیات پزشکی ورزشی بازدید کردند.
کنترل فشار خون، کنترل قند خون، مشاوره پزشکی ورزشی، مشاوره تغذیه و خدمات بادی کامپوزیشن و مداوای ورزشکارانی که در این جشنواره آسیب جزئی دیدند از جمله خدمات غرفه هیات پزشکی ورزشی بود.
دکتر سید محمد بنی جمالی، دکتر ساناز کبیری، خانم سیران یونسی و دکتر آقا محمدی رییس، نایب رییس، دبیر و رییس کمیته درمان هیات پزشکی ورزشی در این غرفه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.