چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

دکتر نوروزی در بازدید از هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی؛

تحولات خوب و موثری در این استان صورت گرفته است

بازدید

دکتر غلامرضا نوروزی،رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به ورزشکاران استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

دکتر نوروزی ضمن بازدید از هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی از نزدیک در جریان کیفیت خدمات ارائه شده در این استان قرار گرفت.

در این بازدید ابتدا دکتر یونس قوام لاله رئیس هیئت پزشکی ورزش آذربایجان شرقی گزارشی از عملکرد سال جاری هیئت ارائه نمود سپس توسط دکتر نوروزی بازدیدی از دفتر ارائه خدمات بیمه ای، مرکز فیزیو تراپی و ساختمان در حال بازسازی و تجهیز هیئت انجام شد.
دکتر نوروزی در این دیدار رضایتمندی جامعه هدف را رویکرد اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی دانست و گفت: خوشبختانه تحولات خوب و موثری در این استان صورت گرفته است که قابل تقدیر است.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: با ریاست دکتر قوام شاهد ساماندهی ورزشکاران و خدمات موثری درهیئت استان هستیم که جا دارد از  زحمات ایشان و البته از زحمات دکتر هادی رئیس پیشین هیئت تشکر نمایم و  انتظار داریم این روند همچنان  با قدرت  ادامه یابد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش به مربیان تاکید کرد: انتظار می رود در بحث آموزش نیز فعالیتهای بیشتری انجام گرفته و خدمات شایسته ای در جهت افزایش سطح علمی مربیان ارائه گردد.
دکتر نوروزی ارتباط هیئت با اداره کل ورزش و جوانان استان را سازنده توصیف و اضافه کرد: این تعامل موجب هم افزایی و افزایش خدمات به ورزشکاران می شود که هیئت آذربایجان شرقی در این خصوص نیز موفق بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.