یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

در دیدار دکتر نوروزی با دکتر زاده رحیم صورت گرفت؛

تبیین اهداف کلان سال ۱۴۰۳ فدراسیون پزشکی ورزشی

1

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با دکتر مجید زاده رحیم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی اهداف کلان سال جاری این فدراسیون را تبیین کرد و خواستار اهتمام دوچندان هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی برای تحقق این اهداف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که در حوزه ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، ابتدا دکتر زاده رحیم گزارشی از عملکرد هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی را ارائه نمود و سپس رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت های صورت گرفته اهم اهداف و برنامه های مدنظر این فدراسیون در سال جاری را تبیین کرد.

دکتر نوروزی با اشاره به ثبت رکورد تاریخی ساماندهی بیش از ۴ میلیون ورزشکار در سال گذشته اظهار کرد: در این خصوص بنا بر تاکید و ابلاغ مقام عالی وزارت ساماندهی ورزشکاران در سراسر کشور باید شتاب بیشتری بگیرد در این خصوص لازم است روسای محترم هیات های استانی اهتمام ویژه ای برای توسعه ساختار هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های تابعه داشته باشند تا چتر حمایتی پزشکی ورزشی بیش از پیش برای ورزشکاران سراسر کشور گسترده شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه فدراسیون به هیج عنوان نگاه درآمدزا به کمیته خدمات درمانی ندارد، گفت: هدف همه ما چیزی جز ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به ورزشکاران سراسر کشور نیست و تلاش برای افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته نیز در این راستا صورت می گیرد.

دکتر نوروزی برنامه ریزی برای فراهم آوردن زیرساخت اختصاصی برای هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی را ضروری دانست و گفت: باید مثل بسیاری از استان ها، در خراسان رضوی نیز هیات پزشکی ورزشی صاحب ملک و کلینیک اختصاصی باشد و در این راستا حمایت های لازم نیز از طریق فدراسیون انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نظارت دقیق و موثر بر اماکن و باشگاه های ورزشی را از دیگر اولویت های سال جاری فدراسیون  اعلام کرد.

وی همچنین برگزاری دوره های هدفمند آموزشی برای جامعه هدف را مورد تاکید قرار داد.

یادآور می شود، دکتر مجید زاده رحیم رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی به همراه سید احسان نظام دبیر هیات امروز علاوه بر دیدار با رئیس و دبیر فدراسیون از بخش های مختلف بازدید به عمل آورده و با روسای کمیته های تخصصی ستاد مرکزی گفت و گو کردند.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.