شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

دکتر نوروزی در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی البرز:

زیرساخت های پزشکی ورزشی استان ها مطلوب است/ به دنبال ارتقاء کیفیت خدمات هستیم

گزارش تصویری / مجمع هیات پزشکی ورزشی استان البرز

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی هیات البرز را در ارائه خدمات پزشکی ورزشی، پیشرو و به عنوان الگویی برای سایر استان ها معرفی کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع انتخاباتی هیات استان البرز گفت: حقیقتا هیات پزشکی ورزشی استان از موفق ترین هیات های ما است که توانسته در تمامی ارزشیابی ها جایگاه برتر کشور را ازآن خود کند.

وی با تمجید از عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان البرز افزود: هیات البرز همواره در ارائه خدمات پزشکی ورزشی پیشرو و الگویی برای سایر استان ها بوده است.

دکتر نوروزی اضافه کرد: آنچه ما تاکنون شاهد آن بوده این این است که هیات البرز توانسته در بالاترین سطح خدمات با کیفیتی را به جامعه ورزش و جوانان استان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ما باید پشتیبان ورزشکاران در بحث سلامت باشیم، اظهار کرد: ورزشکاران باید خیالشان از بابت خدمات پزشکی ورزشی راحت باشد و دغدغه ای در این مورد  نداشته باشند.

رئیس فدراسیون پزشکی عنوان کرد: امروزه تمامی استان ها از لحاظ امکانات پزشکی ورزشی در حد مطلوب قرار گرفته اند.

وی با اشاره به جلب رضایتمندی جامعه ورزش و جوانان کشور توسط این فدراسیون، بیان کرد: در حال حاضر ما به دنبال افزایش کیفیت خدمات هستیم و تنها بالا رفتن آمار بیمه شدگان برایمان اهمیت ندارد.

رضایت مدیرکل از خدمات پزشکی ورزشی البرز

در این مجمع همچنین امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیات پزشکی ورزشی البرز تمام تلاش خود را در جهت انجام وظایف محوله به نحو احسن انجام داده و در این خصوص هیچ گونه کم کاری صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: هیات پزشکی ورزشی پشتیبان تمام رشته های ورزشی است و ورزشکاران و قهرمانان استان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

غفرانی با اشاره به لزوم ساماندهی هیات های شهرستان ها گفت: تاکنون چند هیات در سطح شهرستانهای استان ساماندهی شده اند که اقدام مناسبی است، اما لازم است که این مهم برای تمام شهرستان ها اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم بحث بیمه، یک بحث جدی و مهم است، عنوان کرد: آمار بیمه ورزشی البرز روند رو به رشدی دارد که متناسب با رشد کمی و کیفی ورزش استان این مقوله نیز در حال توسعه است.

در این مجمع دکتر سید اشکان اردیبهشت با کسب اکثریت قاطع آراء اعضای مجمع برای یک دوره چهارساله در راس این هیات ابقا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.