چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

دکتر ملک محمدی در گردهمایی روابط عمومی :

باید تمام اعضای خانواده ورزش شناخت کافی از پزشکی ورزشی داشته باشند

گردهمایی روابط عمومی فدراسیون(گروه دوم)

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی بر نقش روابط عمومی هیات های استانی این فدراسیون برای شناساندن بیش از پیش فدراسیون پزشکی ورزشی و آحاد فعال در عرصه ورزش کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی که به همراه سعید غلامی خزانه دار فدراسیون، در گردهمایی گروه دوم روابط عمومی هیات های استانی پزشکی ورزشی حاضر شده بود، اظهار کرد: باید تلاش کرد فدراسیون پزشکی ورزشی به بهترین شکل به جامعه ورزش معرفی شود و طبیعی است برای نیل به این هدف روابط عمومی اهمیت بسیار بالایی دارد؛ کمیته ای که هم می تواند به خوبی خدمات پزشکی ورزشی را بازتاب دهد و هم انتظارات جامعه هدف را به مدیران هیات ها و فدراسیون منعکس کند.

وی افزود: اگر تمام ورزشکار از خدمات متنوع و تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی اطلاعات کافی داشته باشند، درصد بسیار بالایی از آسیب های ورزشی در زمینه های مختلف کاهش می یابد.

دکتر ملک محمدی گفت: امروز مجموعه پزشکی ورزشی به لطف تلاش های صادقانه هیات های استانی و مدیریت دکتر نوروزی، در تمام زمینه های تخصصی از جمله مشاوره ضد دوپینگ، مشاوره روانشناسی و تغذیه، درمان، توانبخشی و آموزش با بهره گیری از بهترین متخصصان در حال خدمت رسانی به جامعه ورزش است و انتظار داریم روابط عمومی ها این مهم را به خوبی در جامعه ورزش تبیین کنند.

بر اساس این گزارش، در این نشست یک روزه سر فصل های شبکه های اجتماعی، خبرنویسی، تبلیغات و راهبردهای اطلاع رسانی از سوی امید توفیقی رئیس کمیته روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون برای شرکت کنندگان تشریح شد و شیما معصومی کارشناس روابط عمومی فدراسیون کارگاه عکاسی برای شرکت کنندگان برگزار کرد.

انتخاب برترین های سال ۱۳۹۷ گروه دوم روابط عمومی هیات های استانی بخش دیگری از این مراسم بود که طی آن  برترین ها  با حضور دکتر ملک محمدی و سعید غلامی تجلیل شدند.

برترین های سال ۹۷  روابط عمومی هیات های استان ها(گروه دوم)

رتبه اول: خانم غلامی(استان مرکزی)  

رتبه دوم:  خانم قبادی(لرستان)

رتبه سوم: خانم بهمنی(یزد)

همچنین خانم سپهری از گلستان، خانم دهقان از کرمان، خانم مشهدی از سیستان و بلوچستان، خانم شیربیاتی از قم، خانم غلامی از اردبیل و آقای خاکی از استان کردستان که در این نشست حاضر بودند از طرف ریاست فدراسیون، لوح سپاس دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.