چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

دکتر نوروزی:

فعالیت ستاد مقابله با کرونا در ورزش با قدرت ادامه می یابد

ژانت فرساد

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دیدار با مهندس ژانت فرساد، نماینده وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تصریح کرد که این فدراسیون با هماهنگی و تعامل کامل با وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت، فعالیت های ستاد مقابله با کرونا در ورزش را پیگیری می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونا در ورزش، اظهار کرد: از بدو ورود ویروس منحوس کرونا به کشور، تمام مردم عزیز کشورمان شاهد جانفشانی کادر درمان در راه مقابله با این بیماری بوده و هستند و ما هم به عنوان عضوی از جامعه ورزش و سلامت صمیمانه قدردان تمام مجاهدت های صورت گرفته هستیم.

دکتر نوروزی ادامه داد: خوشبختانه به یمن درایت وزارت محترم ورزش و جوانان و وجود  فدراسیون پزشکی ورزشی از همان ابتدا به خوبی و با مجاهدت همکاران ستادی و استانی مان در صحنه حضور داشتیم و گواه  آن دو شهید عزیزی بود که در راه سلامت مردم و جامعه ورزش به خیل شهدای مدافع سلامت پیوستند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: از جمله برنامه های اصلی ما ادامه فعالیت ستاد مقابله با کرونا در ورزش است و قطعا با هماهنگی کامل با وزارت بهداشت در این مسیر راه را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین از تلاش های خانم فرساد در ستاد مقابله با کرونا در ورزش و دیگر اعضای این ستاد قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.