چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

با حضور دکتر اردیبهشت؛

دومین نشست کادر سرپرستی بازی های المپیک توکیو برگزار شد

کادر سرپرستی المپیک

دومین نشست کادر سرپرستی بازی های المپیک توکیو به ریاست دکتر سید نصرالله سجادی، سرپرست کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی های المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست دکتر سجادی با تاکید بر ایجاد شرایطی آرام و بدون دغدغه برای کاروان، از تک تک اعضا خواست تا در طول بازی‌ها نیز با همین اولویت فعالیت‌های خود را پیگیری نمایند.

وی افزود: شکی نیست که در طول بازی ها ورزشکاران و کادرفنی بنا بر روز و ساعت رویداد شرایط خاص و روحی و روانی متغیری خواهد داشت این موضوع بسیار مهم است و توجه جدی و کامل کادر سرپرستی را می طلبد.بدین معنا که از شما انتظار می‌رود با درک این شرایط با بهترین نوع برخورد و رفتار در ایجاد آرامش روحی و روانی برای اعضای کاروان تلاش و کوشش کنیم.

دکتر سجادی به تشریح ریز وظایف هر کدام از مسئولین فنی، پزشکی، رسانه، تشریفات، حراست و امنیت، اسکان و تغذیه کاروان پرداخت و اعلام کرد: مسئولین هر بخش موظفند ضمن پیاده سازی امور محوله به سایر بخش‌های کاروان نیز در صورت لزوم کمک کند و با انجام یک کار تیمی فضای مناسب و بی دغدغه را برای کاروان فراهم کنند.

در ادامه هر کدام از اعضا گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فعالیتی خود را به سرپرست کاروان ارائه دادند و مقرر شد تا در آخر خرداد ماه اولین نشست هماهنگی کادر سرپرستی با سرپرستان و سرمربیان رشته های المپیک توکیو برگزار شود.

 در این نشست که در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد سجادی به عنوان سرپرست کاروان پیمان فخری معاون، دکتر سید اشکان اردیبهشت، فرید فتاحیان، اصغر فرخی، بهداد سلیمی، سید احمد بابایی، محمود عبداللهی، حمید سلامی، سیده فاطمه موسوی و مهدی چراغی به عنوان اعضای کادر سرپرستی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.