دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس با دکتر نوروزی دیدار کرد

جلسه دکتر صفر پور مدیر کل استان فارس با دکتر نوروزی

دکتر محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، دکتر حیدرصفرپور، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و مهرعلی باران چشمه  عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی و رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های دکتر فروردین در مجلس شورای اسلامی در جهت حمایت از رشد و اعتلای ورزش کشور، به ارائه و ارائه گزارش مختصری در خصوص خدمات متنوع این فدراسیون به جامعه ورزش کشور پرداخت.

وی همچنین از خدمات دکتر صفرپور در دوران سکانداری هیات پزشکی ورزشی فارس تشکر کرد و گفت: بی گمان حضور یک مدیر از خانواده پزشکی ورزشی در راس ورزش و جوانان استان پهناور فارس هم گویای توانمندی های پزشکی ورزشی است و هم فرصت ارزشمندی برای رشد و تعالی بیش از پیش ورزش و پزشکی ورزشی استان است.

وی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایطی در سال های اخیر موفقیت های ارزشمندی را در عرصه های مختلف کسب کرده است که در این موفقیت ها به خوبی ردپای تعامل با مجموعه های ورزش استان ها نمایان است و امیدواریم با همراهی و تعامل دو سویه هرچه بیشتر ادارات ورزش و جوانان و هیات های استانی پزشکی ورزشی، موفقیت های این عرصه دوچندان شود.

دکتر نوروزی با اشاره به تعامل فدراسیون پزشکی ورزشی با فدراسیون ورزش های زورخانه ای، تصریح کرد: پاسداشت و ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی همواره سرلوحه کار تمام اعضای خانواده پزشکی ورزشی است و همراهی با برنامه های فدراسیون ورزش های زورخانه ای  به این منظور صورت می گیرد.

در این دیدار دکتر فروردین خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به جامعه ورزش و جوانان کشور را ستودنی توصیف کرد.

 همچنین دکتر صفرپور با اشاره به برنامه های گسنرده ای که برای توسعه بیش از پیش ورزش و جوانان استان فارس مد نظر دارد ابراز امیدواری کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی فارس در پیشبرد اهداف عالیه ورزش موفق و سربلند باشند.

ضمن اینکه سردار باران چشمه نیز با قدردانی از تعامل فدراسیون پزشکی ورزشی با فدراسیون های مختلف اظهار امیدواری کرد این مهم همچنان با قدرت ادامه یابد.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.