یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

دکتر نوروزی در دیدار دبیر انجمن علمی حرکات اصلاحی:

بهره مندی از توانمندی علمی انجمن ها و نهادهای مرتبط را بجد پیگیری می کنیم

ناصر ملی

دکتر حسین ناصر ملی، دبیر انجمن علمی حرکات اصلاحی، با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس و دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر این فدراسیون دیدار وگفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار با اشاره به توانمندی علمی و ظرفیت های بالای خانواده پزشکی ورزشی، تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان متولی سلامت خانواده ورزش کشور تلاش می کند در همه زمینه های کاری و در چارچوب قوانین و مقررات بهترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه نماید و بدیهی است که در این مسیر از همه ظرفیت های بین بخشی نظیر مراکز آکادمیک و انجمن ها و نهادهای علمی مرتبط با پزشکی ورزشی و سلامت، نهایت بهره را خواهد برد.

وی افزود:این مهم علاوه بر اینکه موجبات افزایش رضایتمندی جامعه هدف را فراهم می کند گام مهمی در جهت وحدت رویه در فعالیت های مختلف از جمله فعالیت های آموزشی و پژوهشی تلقی می شود.

دکتر اردیبهشت دبیر فدراسیون نیز در این دیدار انجمن های نظیر انجمن علمی حرکات اصلاحی را از جمله انجمن های توانمند توصیف کرد که همکاری با این انجمن با فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های علمی بالای فدراسیون، می تواند سرمنشا اقدامات ماندگاری برای دو طرف باشد.

 در این دیدار همچنین دکتر حسین ناصر ملی ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد به زودی تعامل دو سویه ای میان این انجمن و فدراسیون پزشکی ورزشی شکل بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.