سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

دکتر سعیدی خبر داد؛

اخذ ۱۳ امتیاز بازآموزی برای پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی

شورای راهبردی کنگره

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه شورای راهبردی پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی از اخذ ۱۳ امتیاز بازآموزی برای این کنگره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر رضا سعیدی در پایان جلسه شورای راهبردی کنگره پانزدهم اظهار داشت: در این جلسه که به ریاست دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون و با حضور شماری از اعضای شورا برگزار شد، گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده و روند ثبت نام در کنگره ارائه گردید.

دکتر سعیدی ادامه داد: در این جلسه همچنین اعلام شد با همکاری انجمن علمی پزشکی ورزشی کنگره پانزدهم دارای ۱۳ امتیاز بازآموزی خواهد بود که قطعا این مهم تاثیر بسیار مثبتی بر روند برگزاری کنگره خواهد گذاشت. از طرفی مقرر شد پیگیری های لازم در خصوص درج مقالات برجسته کنگره در یک نشریه علمی پژوهشی بین المللی انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر مصوبات مهم این جلسه در خصوص کارگاه ها بود که مقرر شد برگزاری کارگاه ارتز و پروتز نیز در دستور کار قرار گیرد و به این ترتیب شمار کارگاه های جانبی به ۲۲ کارگاه رسید.

برای ثبت نام، اطلاع از جزئیات و ورود به سایت کنگره اینجا کلیک کنید...

لینک دریافت فایل پی دی اف پوستر (کیفیت بالا)

لینک دریافت فایل JPG  پوستر (کیفیت بالا)   

پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی با رویکرد پزشکی ورزشی، ارتوپدی، فیزیوتراپی و تربیت بدنی به همراه نمایشگاه نجهیزات پزشکی و سمینار بدنسازی ویژه مربیان بدنسازی ، با امتیاز بازآموزی ویژه پزشکان و فیزیوتراپیست ها در تاریخ ۳ لغایت ۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در محل هتل المپیک برگزار خواهد شد.

مشخصات کنگره(فهرست پنل ها و کارگاه ها)

لینک ثبت نام در کنگره

لینک ثبت نام در کارگاه ها

لینک ارسال مقالات

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۳۸۲۶ داخلی ۶۹۵ و ۶۹۸ تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.