سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در پیام نوروزی بیان کرد؛

قدردانی از یک سال تلاش تمام همکاران ستادی و استانی/ثبت رکورد تاریخی در ساماندهی ورزشکاران/تلاش مضاعف برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به جامعه ورزش در سال جدید

۱

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در پیام نوروزی خود ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲، تاکید کرد: در سال جاری با تلاش و همت مضاعف در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به جامعه ورزش کشور، گام برخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در پیام نوروزی دکتر غلامرضا نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ چنین آمده است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را به تمامی مردم ایران و به ویژه خانواده بزرگ پزشکی ورزشی کشور تبریک عرض می‌کنم. باید بگویم ۱۴۰۱، سال خوبی برای مجموعه ورزش کشور به ویژه خانواده بزرگ پزشکی ورزشی بود؛ سالی که پس از فروکش کردن شیوع ویروس کرونا با فعالیت بیشتر دنبال شد و شروعی دوباره برای مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات‌های پزشکی ورزشی بود.

خداوند را شاکر هستیم که هم در بخش آمار ورزشکاران سازمان یافته تحت پوشش رشد بسیار خوبی را تجربه کردیم و برای اولین بار به نزدیکی عدد ۴ میلیون نفر رسیدیم که آمار بسیار خوبی است. باید بدانیم هر چه خدمات با کیفیت‌تری به خانواده ورزش و به ویژه ورزشکاران ارائه و رضایت‌مندی جامعه مخاطب را افزایش دهیم، آمار ورزشکاران سازمان یافته افزایش می‌یابد و در عین حال امکان توسعه سایر فعالیت‌ها، امکان‌پذیر خواهد بود.

از خانواده بزرگ فدراسیون پزشکی ورزشی و به ویژه هیات‌های استانی و شهرستانی پزشکی ورزشی سراسر کشور کمال تشکر و قدردانی را دارم چرا که روسای محترم هیات‌های استانی و شهرستانی در کنار مجموعه کارکنان این هیات‌ها به عنوان خط مقدم ارائه خدمات پزشکی ورزشی، نقش موثری در پیشبرد اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی طی سال ۱۴۰۱ داشتند و در سال جاری با تلاش مضاعف در این مسیر گام بر خواهیم داشت.

نکته قابل تقدیر اینکه خانواده پزشکی ورزشی اعم از همکاران فدراسیون، کمیته‌های مختلف، هیات‌های استانی و شهرستانی در سراسر کشور با یک نگاه فعالیت می‌کنند و تمامی نقاط کشور برای ارائه خدمات به جامعه مخاطب از نگاه همکاران بنده، برابر و یکسان است.

از مجموعه مدیران وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم و برای وزیر ورزش، سلامتی و بهبودی هرچه سریع‌تر را آرزومندم و امیدوارم سایر عزیزانی که در سانحه بالگرد دچار آسیب‌دیدگی شدند، سلامتی کامل خود را به دست آورند. همچنین برای همکار خوب و شریف‌مان، اسماعیل احمدی که در این سانحه دلخراش به رحمت خداوند رفت، علو درجات را خواستارم.

در پایان مقارن شدن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان را به فال نیک می‌گیریم و حلول ماه مبارک رمضان را به مردم شریف و نجیب ایران تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم از این ماه الهی، بهره کافی را ببریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.