چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

دکتر قوام لاله:

شبکه ناظرین و سفیران سلامت ورزش در تبریز راه اندازی شد

قوام

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی از راه اندازی شبکه ناظرین و سفیران سلامت ورزش در تبریز خبر داد.

دکتر یونس قوام لاله گفت: شبکه ناظرین سلامت و سفیران ورزش برای اولین بار در کشور در تبریز راه اندازی شده و با استقبال ورزشکاران مربیان روبرو گردیده است.

وی اظهار داشت: در راستای ارج نهادن به شعار ورزش پاک و با همت پزشکان مجرب و پرستاران کارآزموده و کادر هیئت پزشکی ورزشی استان، در جهت آگاه سازی عمومی جامعه ورزشی از بیماریها و آسیبهای ورزشی و همچنین درمان آن خوشبختانه اقدامات موثر و شایان ذکری انجام شده است.

دکتر قوام با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این حوزه تصریح کرد: پیشگیری از آسیبهای ورزشی احتمالی، تعامل بیش از پیش با گروه های درمانی در حیطه طب ورزشی افزودن آگاهی اجتماعی و ارائه خدمات ارزان و تسهیل در ارائه خدمات درمانی نظیر بیماریهای دهان و دندان و از اقدامات شبکه ناظرین و سفیران سلامت می باشد.

وی ادامه داد: پوشش پزشکی مسابقات ورزشی، نظارت بر سلامت اماکن ورزشی،ارائه مشاوره های لازم برای مدیران و مربیان ورزشی از دیگر اقدامات سفیران سلامت و ناظرین است.

دکتر قوام تاکید کرد: افزایش آگاهیهای عمومی جامعه در خصوص بیماریهایی چون دیابت ، فشار خون، پوکی استخوان، غربالگری بیماریهای اسکلتی عضلانی و ارائه خدمات اصلاحی و تزریقات با بهره گیری از پزشکان و متخصصین از وظایف دیگراین سفیران می باشد.

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی از همکاریهای خیریه ها وگروههای جهادی تبریز تشکر کرد و گفت: در کارهای خداپسندانه مشارکت و همکاریهای سازمانهای مردم نهاد موجب افزایش کیفیت و کمیت خدمات در بین آحاد مردم می گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.