چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

دکتر قوام لاله:

هدف از آموزش آمادگی برای جلوگیری از صدمات احتمالی است

آموزش کمک های اولیه تبریز

رئیس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی در افتتاحیه کارگاه آموزش و کمکهای اولیه گفت: هدف از آموزش آمادگی برای جلوگیری از صدمات احتمالی است و با توجه به اهمیت آموزش از تمامی ابزارها برای پیاده کردن اهداف آموزشی استفاده خواهیم کرد.

دکتر یونس قوام لاله افزود: نقش فوریتهای پزشکی و کمک های اولیه در ورزش بسیار حیاتی می باشد زیراکه ورزشکاران هر لحظه در معرض آسیب قرار دارند و آموزش در این زمینه می تواند از خطرات و حوادث ناگوار جلوگیری نماید.

وی تصریح کرد: در همین راستا هیئت پزشکی ورزشی از آغاز سال جاری کارگاههای آموزشی متعددی را برگزار نموده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم هم بر تنوع آموزشی و هم بر کمیت و کیفیت آن بیافزاییم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان شرفی تاکید کرد: تقویم آموزشی مدونی در این هیئت آماده شده است که خوشبختانه در آن تمامی آموزش های لازم برای ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی پیش بینی شده است.

شایان ذکر است در این در این کارگاه دو روزه که در ۱۶ و ۱۷ مردادماه برگزار شد تعداد ۴۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران ورزشی شهرستان تبریز حضور داشتند که با تدریس متخصصان پزشکی و ورزشی هم به صورت تئوری و هم بصورت عملی آموزش دیدند.

همچنین در همین روز یک کارگاه آموزشی خود مراقبتی ویژه بانوان بمناسبت روز هپاتیت در مجموعه تختی برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.