چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

ریئس هیئت پزشکی ورزشی استان خبر داد:

زمینه های همکاری با باشگاه شهرداری تبریز افزایش می یابد

قوام

دکتر یونس قوام لاله گفت: با عقد تفاهم نامه ای بین باشگاه شهرداری تبریز در بعد درمانی و آموزش همگانی و تخصصی قدمهای مثبت خوبی برداشته شد.

وی در این دیدار ضمن خشنودی از امضای این تفاهمنامه افزود: پتانسیل دو طرف جهت خدماترسانی به ورزش همگانی و قهرمانی بسیار بالاست و خوشبختانه با دید مثبتی که در مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز وجود دارد امیدوارم همکاریهای مشترک تداوم داشته باشد.

دکتر قوام تصریح کرد: هیئت پزشکی ورزشی آماده است در بعد درمانی و ارائه خدمات غربالگری اختلالات عضلانی و آموزش کمک های اولیه و مشاوره های تغذیه و روانشناسی و علی الخصوص آموزش احیا قلبی و ریوی که درشرایط کنونی بخاطر نحوه زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است تمامی امکانات خود را در اختیار این باشگاه و مردم قرار دهد.

وی تاکید کرد: هیئت پزشکی ورزشی استان با بهره گیری از پزشکان حاذق و روانشناسان مجرب و کارشناسان با تجربه می تواند در خصوص درمان و پیشگیری از آسیبهای ورزشی به باشگاه ورزشی کمک کند.

در این دیدار دکتر سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز ظرفیت همکاری بین دو طرف را بالا دانست و افزود: این تفاهم نامه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با تداوم آن بتوانیم کلاسهای آموزشی همگانی و تخصصی را برای  مربیان و عموم مردم برگزار نماییم.

وی تاکید کرد: باشگاه شهرداری تبریز از لحاظ سخت افزاری بسیار توانمند است و طرفین می توانند با تکیه بر توانمندیهای خود برای شهروندان تبریز خدمات شایانی ارائه دهند.

در پایان این دیدار که به میزبانی باشگاه شهرداری تبریز برگزار شد ۱۵ پک کمکهای اولیه توسط رئیس هیئت پزشکی ورزشی به این باشگاه اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.