به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه روند معاینات ملی پوشان رشتههای مختلف ورزشی اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و آسیایی جوانان امروز(شنبه) در ایستگاههای مختلف ملی پوشان رشتههای مختلف ورزشی از جمله هندبال و تکواندو را تحت معاینات تخصصی قرار داد.
در جریان معاینات این روز که دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون و فاطمه ایزک جمالی مسئول کمیته درمان فدراسیون حضور داشتند، ملیپوشان در ایستگاههای ارزیابی آزمایشگاهی، قلب و عروق، ارتوپدی، پزشکی ورزشی و عمومی و همچنین مشاوره تغذیه ورزشی، مشاوره روانشناسی ورزشی تحت معاینه قرار گرفتند.
همچنین برای شرکت کنندگان توسط ستاد ملی مبارزه با دوپیمگ(ایران نادو) دوره آموزشی برای ورزشکاران برگزار شد.
یادآور میشود، معاینات ورزشکاران اعزامی به این دو رویداد طی روزهای آینده نیز پیگیری خواهد شد.
ارسال نظر